Tesla, compania condusă de Elon Musk, i-a cerut creatorului jocului Her Story, Sam Barlow, să facă titlul disponibil în mașinile sale.
Incidentul a fost povestit pe Twitter, la scurt timp după ce rețeaua de socializare a devenit proprietatea miliardarului. Barlow spune că Tesla, numărul unu pe piața automobilelor electrice, i-a cerut să ofere jocul gratuit deoarece în acest fel ar fi avut parte de foarte multă publicitate.
„Cândva Tesla m-a contactat pentru a pune Her Story în mașini. Am întrebat cât vor plăti pentru licență și pentru a acoperi munca de inginerie – au sugerat că zero și să iau în considerare expunerea pe care aș primi-o”, a scris Barlow.
Tesla once reached out to ask to put her story in a car. I asked how much they would pay for the license and to cover the engineering work- they suggested zero, that I consider the exposure I would get
— Sam Barlow 🔥 Buy IMMORTALITY! (@mrsambarlow) October 31, 2022
Se pare că el nu a fost singurul care a primit o asemenea ofertă. Cabel Sasser, dezvoltatorul Untitled Goose Game, a spus că a trecut printr-o experiență similară cu Tesla.
Citește și: Elon Musk: Vrem ca toate jocurile de pe Steam să fie disponibile în mașinile Tesla
Sam Barlow mai este cunoscut pentru jocurile Telling Lies, Silent Hill: Shattered Memories și Immortality.
Tesla nu este singura companie auto care este interesată de jocurile video. Mercedes-Benz oferă deja câteva titluri casual pe modelele sale electrice.
Totodată, BMW a anunțat că a încheiat un parteneriat cu AirConsole, serviciu de gaming în cloud din Elveția, prin care va oferi jocuri în unele mașini din oferta sa începând cu 2023.
Sursa: VG247