Piața de gaming și-a continuat declinul în SUA în luna septembrie, în ciuda lansării unor titluri mult așteptate, precum FIFA 23 sau Splatoon 3.
Consumatorii americani au cheltuit 4,1 miliarde de dolari în cea de-a noua lună a anului pe jocuri video, hardware și accesorii de gaming, cu 4% mai puțin decât în septembrie 2021, potrivit unui studiu realizat de firma de cercetare NPD Group.
SUA este a doua cea mai mare piață de gaming din lume, după China.
Singurul domeniu care a înregistrat o creștere, semnificativă, a fost cel hardware. Aici, vânzările au crescut cu 19% față de septembrie 2021, datorită evoluției bune a consolei video PS5, care a început să fie disponibilă în stocuri mai mari în magazine.
Piața de gaming din SUA în septembrie 2022:
Vânzări totale: 4,07 miliarde de dolari (scădere de 4%)
Vânzări software / jocuri video: 3,4 miliarde de dolari (scădere de 7%)
Vânzări hardware: 490 de milioane de dolari (creștere de 19%).
Piața de gaming din SUA în primele 9 luni din 2022:
Vânzări totale: 38,4 miliarde de dolari (scădere de 8%)
Vânzări software / jocuri video: 33,4 miliarde de dolari (scădere de 9%)
Vânzări hardware: 3,3 miliarde de dolari (scădere de 1%).
Top 10 jocurile cu cele mai mari vânzări înregistrate în septembrie, pe piața din Statele Unite*:
1. FIFA 23
2. Madden NFL 23
3. NBA 2K23
4. Splatoon 3
5. The Last of Us: Part I
6. Teenage Mutant Ninja Turtles: The Cowabunga Collection
7. Saints Row (2022)
8. JoJo’s Bizarre Adventure: All Star Battle
9. Elden Ring
10. Mario Kart 8
* Clasamentul nu include și vânzările de copii digitale.
Sursa: GamesIndustry.biz