Ubisoft a anunțat că și-a reunit toate echipele interne dedicate domeniului eSports într-un singur grup global numit divizia „Esports and Competitive Gaming”. Această ramură a Ubisoft se va ocupa de evoluția și dezvoltarea activității de gaming competitiv din jurul jocurilor realizate de companie și urmează să apeleze chiar și la experți locali, în funcție de regiunile administrate.
Geoffroy Sardin, Senior Vice President, Executive Publishing la Ubisoft, a declarat următoarele:
Construind pe baza celor șase ani de experiență pe care îi avem în domeniul activităților competitive de gaming din jurul unor titluri precum Tom Clancy’s Rainbow Six Siege, Brawhalla, Trackmania sau For Honor și privind spre evoluția industriei noastre, reorganizarea structurii noastre interne ne va oferi uneltele potrivite pentru a începe următorul capitol al călătoriei noastre și pentru a modela viitorul eSports și gaming-ului competetiv în cadrul Ubisoft.
François-Xavier Deniele, responsabil în privința tuturor deciziilor strategice încă din primele zile ale domeniului eSports în cadrul Ubisoft, a fost numit Senior Director al noii divizii Esports and Competitive Gaming. Va superviza toate aspectele legate de eSports și gaming competitiv din cadrul companiei și va conduce echipa, pregătind-o pentru viitoarele provocări din domeniu.
François-Xavier Deniele, Senior Director, Esports and Competitive Gaming la Ubisoft, a adăugat:
Suntem mândri ce ceea ce echipele noastre au realizat de-a lungul ultimilor ani în toate regiunile și de bornele pe care le-am atins în portofoliul nostru competitiv, într-un timp atât de scurt. Acum ne vom îndrepta atenția către 2022 și mai departe. Întărirea diviziei de eSports și gaming competitiv reprezintă unul dintre stâlpii culturii Ubisoft, iar reorganizarea internă ne va permite să câștigăm în agilitate, aducând beneficii tuturor ecosistemelor noastre competitive prezente în portofoliul de brand-uri al Ubisoft.
Dintre prioritățile noii divizii Esports and Competitive Gaming din cadrul Ubisoft merită amintite construirea și menținerea ecosistemelor competitive bazate pe jocurile din portofoliul companiei, încurajând astfel atât participarea fanilor, cât și implicarea altor organizații și sponsori.
Se dorește punerea la punct a unui plan de acțiune pe mai mulți ani, ce va include activități competitive, turnee și ligi adaptate pentru toți, precum și definirea unui traseu clar prin care jucătorii să poată evolua de la amatori la profesioniști, încurajând astfel participarea unui public cât mai numeros.
Nu în ultimul rând, se urmărește și factorul de divertisment pe care astfel de evenimente îl pot oferi către privitori și nu neapărat numai pentru participanți. Astfel, viitoarele inițiative Ubisoft în domeniul eSports vor beneficia de transmisii și producții premium, conținut orientat către divertisment și o prezență regională cât mai puternică, pentru a încuraja apariția comunităților locale pasionate de acest domeniu.
Rămâne de văzut care sunt viitoarele jocuri, încă neanunțate, pe care Ubisoft își va baza activitatea acestei noi divizii. Momentan, compania și-a dezvăluit planurile pentru cel de-al șaptelea an de conținut pentru titlurile Brawhalla și Rainbow Six Siege, însă sigur vor urma și jocuri noi special create pentru a ocupa poziții importante în acest segment de piață.
Sursa: Ubisoft