NVIDIA a dezvoltat pentru utilizatorii de plăci video din gama GeForce un ecosistem de tehnologii complementare, aflat în continuă dezvoltare. Printre aceste tehnologii se numără NVIDIA Reflex, care reduce latența sistemului, dar și NVIDIA DLSS, care crește numărul de cadre pe secundă, cu sacrificii minime în ceea ce privește calitatea imaginii.
De asemenea, posesorii de plăci video GeForce primesc și noul driver Game Ready, pregătit pentru lansarea sistemului de operare Windows 11, ce include suport pentru opt jocuri noi.
NVIDIA a adăugat 28 jocuri la lista de titluri care oferă suport pentru tehnologia DLSS. Aceste adiții sunt rezultatul plugin-ului DLSS din Unreal Engine 4, ce permite implementarea rapidă și ușor de integrat în jocuri. În total, acum NVIDIA se laudă cu peste 100 de jocuri și aplicații ce oferă suport pentru DLSS.
NVIDIA a confirmat două noi jocuri care vor fi lansate cu suport DLSS în curând:
NVIDIA Reflex disponibil în Splitgate și Deathloop
Și tehnologia NVIDIA Reflex poate fi adăugată în jocuri foarte ușor de către dezvoltatori grație SDK-urilor, plugin-urilor și documentației extinse. Peste 20 de jocuri au încorporat tehnologia de optimizare a latenței, iar în această lună, Splitgate și Deathloop s-au adăugat acestei liste, reducând latența de sistem cu până la 50%.
Jocul Severed Steel, lansat săptămâna trecută, include conținut nou, dar și reflexii ray-traced și suport pentru NVIDIA DLSS. Cu DLSS pornit, jucătorii se pot bucura de performanță dublă. Practic, orice PC cu placă video GeForce RTX poate rula Severed Steel cu setări maxime și cu ray tracing pornit.
Noul driver NVIDIA Game Ready promite să ofere cea mai bună experiență în următoarele jocuri:
De asemenea, optimizarea setărilor cu un singur click din GeForce Experience permite utilizatorilor să își configureze instant opțiunile din jocuri conform hardware-ului, oferind astfel gameplay optimizat. Peste 1000 de titluri beneficiază de această opțiune. Noile jocuri incluse în acest driver sunt:
Nu în ultimul rând, suportul pentru noul mod NVIDIA Deep Learning Anti-Aliasing (DLAA) este pornit acum pe serverul de test al jocului The Elder Scrolls Online.
Rich Lambert, Creative Director la ZeniMax Online Studios, a confirmat:
NVIDIA DLAA îmbunătățește jocul prin livrarea celor mai bune rezultate anti-aliasing în Elder Scrolls Online pe care le-am văzut până acum.
La final, a fost adăgat suportul pentru NVIDIA Reflex în cazurile a patru noi modele de mouse-uri:
Sursa: NVIDIA România