Facebook a anunțat că va începe să introducă reclame în realitatea virtuală, pe dispozitivele Oculus.
Într-o primă fază acestea vor fi testate în parteneriat cu mai mulți dezvoltatori de jocuri VR, printre care Resolution Games.
Compania care deține cea mai mare rețea de socializare online din lume este unul dintre cei mai mari investitori în realitatea virtuală. Facebook vrea să extindă principala sa sursă de venituri, publicitatea, care îi asigură 97% din vânzări, inclusiv în acest mediu.
Reclamele vor începe să apară prima dată în jocul Blaston, un shooter dezvoltat de Resolution Games. Vor urma și alte titluri în săptămânile următoare.
Facebook a anunțat că utilizatorii vor avea posibilitatea să ascundă unele reclame și să opteze să nu primească publicitate de la un anumit furnizor.
Compania condusă de Mark Zuckerberg a cumpărat Oculus în 2014 pentru aproximativ 2 miliarde de dolari.
Oculus este de departe cel mai mare jucător de pe piața de headset-uri VR, cu o cotă de peste 50% în 2020.
Sursa: Reuters
Zile de reduceri la eMAG. Produse de gaming interesante disponibile la ofertă
ASUS Flip CM5 este un chromebook, cu procesor Ryzen, orientat către gameri
Consola portabilă Playdate va veni cu manivelă și 24 de jocuri monocrome exclusive