Conform producătorilor de la Respawn Entertainment, Apex Legends a ajuns oficial la peste 100 de milioane de jucători la nivel global, devenind unul dintre cele mai apreciate shootere online. Jocul este un Battle Royale gratuit, iar de la lansarea oficială din anul 2019, a reușit să devină foarte popular în rândul gamerilor. Grație succesului înregistrat, jocul are viitorul asigurat, gamerii urmând să primească și mai mult conținut interesant, precum evenimente și tot felul de skin-uri.
Marele anunț a fost făcut de Respawn Entertainment pe rețelele de socializare, prin intermediul clipului pe care îl puteți urmări mai jos. Iar compania în care și-a făcut apariția Apex Legends a fost pe cât de selectă, pe atât de competitivă: PUBG țintea către vârf, Fortnite creștea în popularitate, iar serii precum Call of Duty încă testau apele în privința acestui gen.
Realizatorii seriei Titanfall, cei de la Respawn Entertainment, au găsit o modalitate de a construi un joc în același univers, fără titani însă, combinând genurile hero shooter și Battle Royale. Ideea a fost destul de ambițioasă, dar a dat roade, iar Apex Legends s-a menținut drept unul dintre cele mai bine apreciate jocuri gratuite.
100 million strong, and we’re just getting started. Thank you, Legends! ❤️ pic.twitter.com/FlINru0lx5
— Apex Legends (@PlayApex) April 14, 2021
Apex Legends a sosit recent pe Nintendo Switch și, deși avem de-a face cu o versiune mai slabă din punct de vedere tehnologic în comparație cu alte console sau PC, această mișcare asigură disponibilitatea jocului pe toate platformele majore.
Singura concurență serioasă pe care Apex Legends o are pe Switch este Fortnite, care, de asemenea, atrage o mulțime de jucători și bani din tranzacțiile din joc. Call of Duty: Warzone nu a făcut încă saltul pe consola Nintendo, fiind mai pretențios din punct de vedere grafic.
Având în vedere popularitatea acestor trei titluri Battle Royale și faptul că pot fi jucate gratuit, nu este de mirare că au atât de mult succes.
Sursa: DotEsports.com, TweakTown