Arc System Works, studioul din spatele unora dintre cele mai apreciate jocuri de lupte în stil anime (printre care şi recentul Dragon Ball FighterZ), a anunţat amânarea lansării noului Guilty Gear: STRIVE.
A message from Takeshi Yamanaka, the producer of #GuiltyGearStrive. pic.twitter.com/BbuFT6zKK3
— ArcSystemWorks ➡️ Staying Inside (@ArcSystemWorksU) May 15, 2020
Conform explicaţiei oferite de Takeshi Yamanaka, producer în cadrul echipei dezvoltatoare, s-a luat decizia amânării jocului Guilty Gear: STRIVE din două motive majore. Primul ar fi pandemia de COVID-19, care a alterat programul tuturor, adăugând impedimente suplimentare în lanţurile de distribuţie şi forţând studiourile să adopte modelul lucrului de acasă.
Cea de-a doua cauză care a dus la decizia de a amâna Guilty Gear: STRIVE este feedback-ul primit de studioul producător în urma sesiunii closed beta pentru acest joc. Astfel, s-a luat decizia de a adăuga o perioadă de dezvoltare suplimentară în încercarea de a rezolva toate problemele semnatate de jucători pe durata acestei sesiuni de testare.
În aceste condiţii, deşi programată iniţial pentru acest an, lansarea jocului Guilty Gear: STRIVE a fost amânată până în prima parte a anului 2021. Noul Guilty Gear: STRIVE ar urma să fie lansat pentru PlayStation 4 (precum şi pentru cabinete arcade), însă, în urma acestei reprogramări, nu ne-ar mira să vedem jocul şi pe PlayStation 5 sau alte platforme, în momentul lansării sale din 2021.