Stilul artistic din Diablo III, destul de colorat şi jovial faţă de precedentele titluri din serie, nu a fost pe placul fanilor. Tocmai din această cauză Blizzard Entertainment a ales, pentru viitorul Diablo IV, să se întoarcă la originile morbide şi sângeroase ale seriei, noul joc având un aspect mult mai matur şi întunecat.
Totuşi, Diablo III nu a fost întotdeauna atât de viu colorat, versiunile preliminare ale jocului fiind concepute în acelaşi stil vizual precum primele două titluri din serie. Imaginile din galeria de mai jos provin din perioada anului 2005, atunci când fostul studio Blizzard North (desfiinţat, între timp) încă lucra la acest joc. Autenticitatea imaginilor nu poate fi pusă sub semnul întrebării, acestea fiind publicate de Oscar Cuesta, fost Senior 3D artist în cadrul Blizzard North, acum Art Director / Senior Artist în echipa de la Tequila Works.
Chiar dacă departe de a reprezenta un produs final, imaginile de mai jos demonstrează dificilul proces de trecere a formulei Diablo de la grafica bidimensională, ce a caracterizat primele două titluri din serie, la abordarea 3D ce se regăseşte în Diablo III.
Diablo III este disponibil acum pe mai toate platformele, plecând de la PC şi Mac, trecând prin consolele PlayStation 4, PlayStation 3, Xbox One, Xbox 360 şi sfârşind cu Nintendo Switch. Diablo IV este produs pentru PC, PlayStation 4 şi Xbox One, zvonurile indicând că vom avea parte de un beta extins al jocului în 2020, urmat de lansarea propriu-zisă în 2021.