Pe lângă anunţul retragerii lui Dan Houser de la Rockstar Games (dar şi asigurării că Sam Houser va rămâne la conducerea studioului), cel mai recent raport financiar al publisher-ului Take-Two Interactive a mai dezvăluit câteva informaţii interesante.
Astfel, venitul net înregistrat de companie în ultimul trimestru financiar a fost sub cel obţinut în perioada similară a anului trecut (doar 930,1 milioane de dolari, faţă de 1,249 miliarde), scăderea fiind cauzată de absenţa din oferta publisher-ului a unui megahit precum a fost Red Dead Redemption 2 anul trecut.
Totuşi, sumele sunt considerate mulţumitoare, încasările de pe urma DLC-urilor, a monedelor şi item-urilor in-game au crescut cu 15% faţă de perioada similară a anului trecut, reprezentând 37% din întregul venit net. De asemenea, peste 700 de milioane de dolari din această sumă au fost obţinute de pe urma vânzărilor digitale (o creştere faţă de anul trecut), ceea ce reprezintă nu mai puţin de 75% din venitul net.
Principall “responsabili” pentru aceste performanţe bune sunt Red Dead Redemption 2, cu 29 de milioane de exemplare livrate către canalele de distribuţie până acum, dar şi mai vechiul, însă foarte popularul Grand Theft Auto V, cu vânzări de peste 120 de milioane de exemplare pe plan global. Prestaţii bune au avut şi Borderlands 3, cu aproape 8 milioane de exemplare livrate până în acest moment, precum şi RPG-ul The Outer Worlds, cu peste 2 milioane de exemplare comercializate.
De asemenea, Take-Two Interactive a reamintit de formarea noului studio Cloud Chamber, acesta urmând să preia dezvoltarea titlurilor viitoare din seria BioShock. Conform raportului emis de publisher, noul studio a început deja lucrul la un nou joc BioShock, însă procesul de producţie se anunţă unul de durată, dezvoltarea acestui titlu urmând să necesite câţiva ani.