Cu ocazia prezentării susţinute la CES 2020, Sony a dezvăluit logo-ul oficial al consolei PlayStation 5, acesta fiind aproape identic cu cel folosit pentru generaţiile trecute de PlayStation, diferenţa fiind făcută, în mod evident, de proaspăt adăugata cifră 5.
De asemenea, au fost reiterate câteva dintre caracteristicile acestei noi generaţii de console: suportul pentru audio redat 3D, feedback-ul haptic inclus în noile controllere, stocarea SSD de mare viteză, cip grafic cu suport hardware pentru ray-tracing şi unitate optică Blu-ray UltraHD.
Nu în ultimul rând, Sony nu a ratat ocazia de a evidenţia încă o dată succesul comercial de care se bucură PlayStation 4, consola actuală înregistrând, până la sfârşitul anului 2019, vânzări cumulate de peste 106 milioane de exemplare la nivel global.
Headset-ul PlayStation VR s-a vândut în 5 milioane de exemplare, devenind lider de piaţă detaşat în acest segment, în timp ce vânzările de jocuri (digitale şi fizice) pentru PS4 au depăşit pragul de 1,15 miliarde de unităţi.
PlayStation Network rămâne o prioritate pentru companie, platforma celor de la Sony înregistrând nu mai puţin de 103 de milioane de utilizatori activi în fiecare lună, numărul de abonaţi la serviciul PlayStation Plus situându-se în jurul a 39 de milioane.
PlayStation 5 este aşteptat pe piaţă în sezonul sărbătorilor de iarnă din 2020, mai multe informaţii despre configuraţia hardware a consolei, aspectul său exterior şi jocurile dedicate urmând să fie dezvăluite în curând.