Warner Bros. Interactive Entertainment şi NetherRealm Studios au publicat clipul publicitar ce va fi folosit pentru promovarea noului Mortal Kombat 11 la TV. Spotul a fost realizat de agenţia Create Advertising Group, în colaborare cu regizorul Joe Sill şi studioul Plastic Wax, specializat în efecte speciale.
Tot prin intermediul clipului, pe care îl puteţi urmări mai jos, a fost confirmată prezenţa în joc a încă unui personaj clasic al seriei Mortal Kombat: prinţesa Kitana, fiica adoptivă a lui Shao Kahn, fostul împărat al Outworld-ului. Kitana şi-a făcut debutul în cadrul seriei în Mortal Kombat II (1993).
Mortal Kombat 11 va avea o poveste bazată pe manipularea timpului, în centrul căreia se va afla Kronika, primul boss feminin din istoria seriei Mortal Kombat, o zeitate capabilă să controleze scurgerea timpului. Producătorii se laudă cu un nou motor grafic, iar modul Story, atât de apreciat în titlurile precedente ale seriei, va reveni şi în MK11, în timp ce jucătorii îşi vor putea crea propriile variaţii de personaje, personalizandu-şi astfel luptătorii preferaţi din serie. Evident, la acest capitol, vom avea parte şi de personaje clasice din serie, precum Scorpion, Raiden, Liu Kang, Kung Lao, Sonya Blade, Johnny Cage, Jax, Sub-Zero, Baraka, Kitana, Skarlet, Kano, Jade sau Kabal dar şi de luptători noi precum Geras, aliat al lui Kronika, capabil, la rândul său, să manipuleze nisipurile timpului.
Mortal Kombat 11 va fi lansat pe 23 aprilie 2019, în versiuni pentru PlayStation 4, Xbox One, Nintendo Switch şi PC.