Veşti excelente pentru Electronic Arts şi studioul Respawn Entertainment: proaspăt lansatul shooter Apex Legends, în doar o săptămână de la debut, a strâns deja o comunitate de nu mai puţin de 25 de milioane de jucători. Mai mult, a fost atins un vârf de 2 milioane de utilizatori care au jucat Apex Legends simultan.
Succesul se pare că nu i-a luat prin surprindere pe producători, aceştia pregătind, pentru Apex Legends, loot special conceput cu ocazia zilei îndrăgostiţilor (Valentine’s Day, 14 februarie), precum şi primul sezon de conţinut, aceste urmând să înceapă în martie, cu un Battle Pass aferent, cu noi eroi jucabili, arme şi echipamente.
Apex Legends este un nou shooter de tip Battle Royale, de această dată plasat în universul Titanfall. În prim plan se află o serie de luptători legendari, fiecare cu propriile abilităţi, care se luptă pentru supremaţie în echipe formate din câte trei jucători.
Apex Legends poate fi descărcat, în mod gratuit, prin intermediul PlayStation Store (PlayStation 4), Xbox Live (Xbox One) şi Origin (PC).