Battlefield V se pregăteşte de lansare (ce va avea loc pe 20 noiembrie 2018), o versiune trial a jocului fiind deja disponibilă pentru abonaţii Origin Access. Ei bine, deşi la conferinţa de presă de la Gamescom 2018 a fost principalul titlu pe care NVIDIA l-a folosit pentru promovarea noilor sale efecte de ray tracing în timp real, versiunea finală a jocului celor de la DICE nu oferă (încă) suport pentru tehnologia RTX implementată în noua familie de plăci video GeForce 2000.
Momentan nu există nicio estimare legată de perioada exactă când Battlefield V ar urma să primească update-ul ce va aduce această funcţionalitate mult aşteptată. De asemenea, ca o coincidenţă oarecum ironică, data de lansare a jocului Battlefield V – 20 noiembrie – coincide cu împlinirea a două luni de când a debutat seria GeForce RTX 2000, cu modelele NVIDIA GeForce RTX2080Ti. În tot acest interval nu şi-a făcut apariţia nici măcar un joc care să ofere suport pentru tehnologiile RTX (ray tracing în timp real) sau DLSS (Deep Learning Super Sampling) oferite de aceste plăci video.
Vina o poartă şi cei de la Microsoft, al căror update major din “octombrie” 2018 pentru Windows 10, prin intermediul căruia urma să fie adăugată suport pentru ray tracing în timp real în DirectX, a fost retras după o lansare cu probleme, în care mai mult utilizatori s-au plans că, după actualizare, le erau şterse documentele personale.
Battlefield V va fi lansat pe 20 noiembrie 2018, în versiuni pentru PlayStation 4, Xbox One şi PC. O versiune trial este deja disponibilă pentru abonaţii Origin Access (PC) şi EA Access (Xbox One).