În urma anunţului referitor la jocurile ce vor oferi îmbunătăţiri grafice atunci când sunt rulate pe Xbox One X, Square Enix şi studioul Crystal Dynamics au oferit mai multe detalii despre upgrade-urile de ordin grafic aduse de Xbox One X în Rise of The Tomb Raider.
De adaptarea jocului pentru Xbox One X este responsabilă echipa de la Nixxes Software, care s-a ocupat şi de versiunile pentru Xbox 360, PlayStation 4 (inclusiv Pro) şi PC ale lui Rise of The Tomb Raider.
Viitorii posesori de Xbox One X vor putea opta între trei moduri de afişare:
• 4K Native: rezoluţie nativă 3840×2160
• Enriched Visuals: diferite alte upgrade-uri grafice, aplicate în detrimentul rezoluţiei 4K native
• High Frame Rate: nivelul de detalii caracteristic unei console Xbox One obişnuite, la un framerate cât mai apropiat de 60 de cadre pe secundă
Dintre îmbunătăţirile aduse de versiunea pentru Xbox One X a jocului Rise of The Tomb Raider merită amintite:
• suport pentru TV-urile cu HDR, pentru o reprezentare cât mai fidelă a culorilor
• suport true 3D audio, inclusiv Dolby Atmos, pentru o poziţionare cât mai corectă în spaţiu a surselor de sunet
• texturi de rezoluţie crescută pentru Lara Croft, NPC-uri şi mediile de joc, ce se vor folosi de memoria suplimentară oferită de Xbox One X
• anti-aliasing îmbunătăţit
Din versiunea pentru Xbox One X a jocului nu vor lipsi nici luminile volumetrice îmbunătăţite, reflexiile îmbunătăţite, vegetaţia mai bogată, detaliul suplimentar al modelelor prin tessellation şi un nivel sporit de filtrare anisotropică a texturilor.
Toate aceste upgrade-uri grafice pentru Rise of The Tomb Raider vor fi adăugate jocului prin intermediul unui update ce va fi lansat cu puţin timp înainte de apariţia pe piaţă a consolei Xbox One X (programată pentru 7 noiembrie 2017).