Ubisoft şi NVIDIA îşi vor continua colaborarea şi în cazul jocului Rainbow Six: Siege, care va oferi suport pentru tehnologiile NVIDIA GameWorks. După cum puteţi vedea şi în trailer-ul de mai jos, Rainbow Six: Siege va include suport pentru HBAO+ (Horizon Based Ambient Occlusion) şi TXAA (Temporal Antialiasing), precum şi pentru GeForce Experience şi Shadowplay.
Rainbow Six: Siege are la bază un sistem de operatori, specialişti ai serviciilor de forţe de intervenţie din mai multe ţări de pe glob, fiecare cu propriile echipamente şi atribute. În versiunea finală a jocului, se vor regăsi 20 de astfel de operatori, proveniţi din cinci servicii de intervenţie: SWAT (Statele Unite ale Americii), GIGN (Franţa), SAS (Regatul Unit al Marii Britanii), GSG9 (Germania) şi SPETZNAZ (Rusia).
Rainbow Six: Siege se va axa pe multiplayer, Ubisoft confirmând că jocul nu va oferi o campanie single player. În schimb, jucătorii se vor putea antrena cu boţi sau în modul Terror Hunt.
Rainbow Six: Siege va fi lansat pe 1 decembrie 2015, pentru PC, PlayStation 4 şi Xbox One. Cerinţele de sistem pentru versiunea de PC le puteţi consulta aici. De asemenea, Ubisoft a confirmat că va mai exista o sesiune de testare beta pentru Rainbow Six: Siege, deschisă tuturor celor interesaţi, aceasta urmând să se desfăşoare în intervalul 25 – 29 noiembrie 2015.