Cei de la Codemasters au anunţat un nou parteneriat cu Koch Media, prin intermediul căruia publisher-ul german va deveni, începând din 2016, singurul distribuitor al jocurilor realizate de studioul britanic.
Astfel, Koch Media se va ocupa în exclusivitate de distribuţia jocurilor Codemasters în teritoriile EMEA (termen ce defineşte Europa, Orientul Mijlociu şi Africa), şi va juca rolul de co-publisher, alături de Codemasters, pentru titlurile lansate pe pieţele americane (America de Sud şi de Nord).
Înaintea parteneriatului cu Koch Media, cei de la Codemasters fie şi-au publicat singuri jocurile (cum ar fi cazul lui GRID Autosport), fie au lucrat cu diferiţi publisheri precum Warner Bros. Interactive Entertainment (DiRT Showdown în Statele Unite ale Americii) sau Bandai Namco Entertainment (F1 2015 în Europa şi America de Nord).
Codemasters lucrează în acest moment la DiRT Rally, titlu lansat deja în format Early Access pentru PC, ce primeşte update-uri de conţinut regulate, precum şi la F1 2016, jocul oficial al competiţiei de Formula 1, aşteptat în cursul anului viitor.