Iată că după o perioadă destul de îndelungată de la anunţul oficial şi confirmarea exclusivităţii temporare pentru tabăra Microsoft, Square Enix şi studioul Crystal Dynamics oferă în sfârşit un set extins de screenshot-uri din viitorul Rise of The Tomb Raider. Le puteţi admira în cadrul acestui articol.
Crystal Dynamics doreşte să transforme Rise of The Tomb Raider într-o experienţă mult mai variată: în timp ce jocul precedent avea doar o singură insulă ce putea fi explorată, viitorul titlu se va lăuda cu cel puţin două medii de joc, unul dintre acestea fiind sălbatica Siberie. De asemenea, studioul producator promite puzzle-uri mult mai numeroase şi complexe decât în titlul anterior, acestea urmând să aibă sens în contextul noului joc.
Lara Croft va fi capabilă de această dată să urce în copaci, să înoate, să se ascundă în vegetaţie, să mânuiască mai multe arme de acelaşi tip sau să-şi facă pierdută urma dacă a fost deja detectată de inamici. Nu va lipsi nici un nou sistem de crafting, prin intermediul căruia Lara îşi va putea construi cele necesare prin combinarea diferitelor resurse strânse din mediul de joc: spre exemplu, combinând bucăţi de material textil cu anumite ierburi, se vor putea crea bandaje dezinfectante.
Rise of The Tomb Raider se pare că va beneficia şi de un ciclu noapte/zi, precum si de un sistem variabil de vreme, atât ora, cât şi condiţiile meteo urmând să influenţeze comportamentul inamicilor şi al animalelor sălbatice ce vor popula mediile de joc. Jonah Maiava, exoticul bucătar de pe nava Endurance din primul joc, va reveni alături de Lara şi în Rise of The Tomb Raider.
Rise of The Tomb Raider va fi lansat în perioada sărbătorilor de iarnă din 2015, exclusiv pentru Xbox One şi Xbox 360. Publisher-ul Square Enix nu exclude posibilitatea ca Rise of The Tomb Raider să fie lansat, la o dată ulterioară, şi pe alte platforme.