Destiny se bucură de un succes comercial impresionant, Activision informându-ne că jocul celor de la Bungie a devenit cel mai bine vândut titlu exclusiv pentru console din România în 2014. Şi această performanţă a fost atinsă doar cu ajutorul numărului de precomenzi confirmate şi a vânzărilor din ziua lansării. Majoritatea celor care au achiziţionat Destiny în România au preferat platformele PlayStation.
De altfel, vânzările bune din ţara noastră nu reflecta decât performanţa jocului la nivel global, Activision confirmând că Destiny a înregistrat încasări de 325 de milioane de dolari in primele cinci zile de la debutul pe rafturile magazinelor de profil din întreaga lume.
Eric Hirshberg, CEO Activision, a ţinut să adauge: „Fanii au jucat Destiny peste 100 milioane de ore în prima săptămână de la lansare. Asta înseamnă că Destiny se ridică deja la nivelul celor mai populare titluri Call of Duty, o serie considerată vârf de lance în industria de profil. Milioane de jucători se distrează jucând Destiny, iar acesta este doar începutul. Destiny este o platformă care va creşte şi va evolua în timp. Noi vom colabora îndeaproape cu Bungie pentru a aduce în joc mai mult conţinut şi o serie de experienţe noi.”
Experienţa Destiny va continua prin intermediul celor două viitoare expansion-uri (Expansion I: The Dark Below şi Expansion II: House of Wolves), primul urmând să fie lansat încă din luna decembrie a acestui an.
Destiny este acum disponibil în magazinele de profil din România pentru consolele PlayStation 4, PlayStation 3, Xbox One şi Xbox 360 la preţuri cuprinse între 239,90 lei şi 269,90 lei pentru ediţiile standard, cu sau fără bonusul Vanguard Armory.