Ca şi cum amânarea lui Dragon Age: Inquisition nu ar fi fost suficientă, Electronic Arts continuă ziua cu o nouă veste proastă: Battlefield: Hardline, shooter-ul dezvoltat de echipele DICE şi Visceral Games, a fost de asemenea amânat. Spre deosebire de RPG-ul BioWare, care nu va întârzia decât o lună, lansarea lui Hardline a fost amânată până în 2015.
O asemenea decizie era însă previzibilă în urma feedback-ului primit pentru versiunea beta a lui Battlefield: Hardline, jucabilă în perioada E3 2014. Majoritatea jucătorilor nu a fost mulţumită de ce a avut ocazia să încerce în acea versiune beta a jocului, cele două studiouri implicate în producţie luând astfel decizia de a amâna lansarea.
În timpul suplimentar pe care DICE şi Visceral îl vor avea la dispoziţie, aceştia au promis că se vor concentra pe trei aspecte importante: inovaţia în modurile de joc multiplayer (noi idei sugerate de comunitate vor fi implementate în Hardline), profunzimea campaniei single player (povestea va fi extinsă şi finisată) şi, nu în ultimul rând, stabilitatea (de departe cea mai mare problemă a lui Battflefield 4, titlu ce nu a putut fi jucat în condiţii decente nici după luni întregi de la apariţie şi lansarea a zeci de patch-uri).
Aşadar, Battlefield: Hardline va fi lansat în prima parte a anului 2015, pentru PC, PlayStation 4, PlayStation 3, Xbox One si Xbox 360, lăsând cale liberă în această toamnă pentru produsele concurenţei: Call of Duty: Advanced Warfare şi Destiny.